Zarządzanie

• reprezentowanie Wspólnoty,
• prowadzenie, gromadzenie i archiwizacja dokumentacji nieruchomości,
• prowadzenie ewidencji lokali - Spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej
• zapewnienie obecności Administratora (dyżury, kontakt telefoniczny, email),
• organizacja i kontrola usługodawców, dostawców i wykonawców dla nieruchomości,
• prowadzenie gospodarki remontowo-budowlanej,
• przygotowywanie projektów i realizowanie planu gospodarczego
• prowadzenie spraw związanych z Ubezpieczeniem nieruchomości wspólnej, a Wspólnoty od odpowiedzialności cywilnej,
• prowadzenie procesu likwidacji szkód,
• prowadzenie książki obiektu budowlanego,
• kontrola prawidłowości wykonania usług kominiarskich
• przygotowanie, zwołanie i prowadzenie zebrań,
• przygotowanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z zarządu nieruchomością wspólną
• obsługa księgowa Wspólnoty, w tym przygotowywanie sprawozdań
• windykacja pozasądowa (telefon, mail, wezwania do zapłaty),
• przygotowywanie opłat publicznoprawnych,
• odczyt liczników,
• rozliczenia z Właścicielami (zaliczka eksploatacyjna i media),
• indywidualne rachunki dla Właścicieli,
• prowadzenie rejestru uchwał właścicieli lokali i dokumentacji z zebrań Wspólnoty
• i inne.